Brev:
Hvor meget mad og hvornår? - 4 mdr.
31. januar 2024
Alder:
4 mdr.
Hvor meget mad og hvornår? - 4 mdr.
Hejsa Helen
Så skriver jeg lige igen:)
Min dreng får fuld flaske og er nu også begyndt med grød og mos. Jeg forsøger at følge dine dagsplaner, men jeg synes, at han skal have flaske temmelig tit. Jeg følger en plan, der ser således ud:
Morgen: Flaske
Formiddag: Flaske
Frokost: Grød
Eftermiddag: Flaske
Sen eftermiddag: Evt flaske
Aftensmad: Kartoffelmos med gulerod, broccoli eller lignende.
Sen aften: Drømmeflaske
Nat: Evt flaske.
Er det ikke vildt meget mad på en dag?
Skal jeg fordele det noget mere over dagen eller?
Hvornår skal jeg begynde med det 3. måltid? Og hvor skal det evt. ligge?
Han er en stor dreng på næsten 9.5 kg og 70 cm lang. Han er 4.5 måned gammel nu.
Tak for svar!
Mor til en sulten dreng